سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رونمایی

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ب.ظ

سرو سهی

می‌خواستم همزمان با میلاد حضرت علی(ع) رونمایی‌اش کنم، به دلایلی نشد. نیمۀ شعبان هم به دلایلی نتوانستم. علی ای حال، قرعه به عید فطر افتاد. ضمن تبریک این عید سعید و فرخنده به همۀ دوستانم، سایت رسمی و شخصی خودم را از این تریبون معرفی می‌کنم که دربردارندۀ نوشته‌های شخصی و مطبوعاتی من، به علاوۀ صوت قصه‌های هزار و یک شب و دیگر شعرخوانی‌ها و داستان‌خوانی‌های این حقیر است. هرچند هنوز مجال انتشار تمام نوشته‌ها و صوت‌ها را پیدا نکرده‌ام...

وظیفۀ خودم می‌دانم که از مهربانیِ رفیق و دوست عزیزم که این سایت هدیۀ ارزشمند اوست قلباً و صمیمانه تشکر کنم. ضمناً طراحی این سایت، زحمت برادرِ توانمند، جناب آقای علیرضا رضایی بود که بی‌اغراق از عهدۀ هر نظر و سلیقه‌ای که در طراحی سایت داشتم برآمدند و به واقع من را شرمندۀ الطافشان کردند.

از طریق دو دامنۀ زیر امکان دسترسی به سایت فراهم است:

www.sarwesahi.ir

shahrzadeqessegoo.ir

 

عیدتان مبارک🌸

المیرا شاهان

 

  • المیرا شاهان

نظرات  (۹)

  • 🍁 غزاله زند
  • بَهـ بَهـ :)  عیدت مبارک المیرا جان و تبریک برای سایتِ رسمیِ آبی فیروزه‌ایِ حال‌خوب‌کُن‌ت :) 
    پاسخ:
    ممنونم غزالۀ عزیزم :)
    عید شما هم مبارک...
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • مبارکا باشه :))
    عیدتون هم مبارک و مهنا :)
    پاسخ:
    خیلی متشکرم
    عید شما هم مبارک و مهنا :)
  • محمدمهدی طاهری
  • مبارکه! :)
    پاسخ:
    ممنونم.
    سلام علیکم
    عیدتان مبارک و وبسایتتان!
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. عید شما هم مبارک.
  • مصطفی موسوی
  • سلام. واقعا تبریک میگم
    راستی تکلیف وبلاگ سرو سهی چی میشه؟
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنان باقی ست ان شاءالله.
  • پـــــر ی
  • به به 
    مبارکه المیرا جان 
    میایم بهت سر میزنیم اونجا :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم عزیزم :) 
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    عیدتون مبارک.
  • قاسم صفایی نژاد
  • سلام
    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • دچـــــ ـــــار
  • راستش ما فقط همینجا رو میخونیم :)