سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

موقت: یک هفته بعد...

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ق.ظ

من همونم که نصفه شبا میام پست‌هاتونو می‌خونم و اگه کامنت نذارم، حتماً لایک می‌کنم. چنین انسان با وجدان و بی‌ریایی هستم :))


عیدتون مبارک.💐

با آرزوی سالی خوب؛ پر از برکات مادی و البته معنوی. (این دومی از اون اولی مهمتره!)

  • المیرا شاهان

نظرات  (۸)

  • محمد روشنیان
  • تبریک
    پاسخ:
    ممنون و همچنین.
    سلام 
    شما هم سال خوبی داشته باشید 
    منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم، مادی و معنوی 
    پاسخ:
    ممنون دوست خوبم🌷🍃
    :))
    سال نوی شما هم مبارک :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون :) 🌹
  • قاسم صفایی نژاد
  • سلام
    درود بر بهار انسان‌ها و خرمی دوران‌ها
    امید داریم نوروز بعدی را با حضرت موعود جشن بگیریم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    ان شاالله
    ان شاالله
    ان شاالله

    ممنونم🌸
    خخخخ میذاشتی یه ماه دیگه تبریک میگفتی :|
    سال نو مبارک :)
    پاسخ:
    تا سیزدهم عیده آخه :)
    ممنونم🌹
  • 🍁 غزاله زند
  • منم گاهی اینجوریم :)  ولی حتما لایک میکنم :))
    عیدت مبارک عزیزم،ساله خوبی داشته باشی ;) 
    پاسخ:
    من نمی دونم چرا اینجوری شدم!
    قدیما راحت تر کامنت می ذاشتم. الان نمی تونم، خیلی کم...

    ممنونم غزاله ی عزیز🌺
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • وجدانتون همیشه بیدار باشه:))
    سالی پرازاتفاقات خوب داشته باشید!
    پاسخ:
    ان شاالله
    ممنونم، همچنین شما :) 🌻
    مبارک :)
    سالِ خیلی خوبی داشته باشید :)
    پاسخ:
    ممنونم. همچنین شما 🌸