سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آرزو

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

- شده آرزو کنی، بعد ببینی آرزوی تو برای یکی دیگه برآورده شده؟

- یعنی چی؟

- یعنی یه چیزی رو خواستی، یکی دیگه هم خواسته، بعد به تو ندادنش، ولی به اون دادن.

- ... هوم.

- همه دارن به آرزوهای من می‌رسن، من ولی به آرزوهام نمی‌رسم...

  • المیرا شاهان

خودنویس

نظرات  (۵)

زیبا بود.
به زیبایی آرزوهای شاعرانه
پاسخ:
ممنون
لطف دارید.
  • محمد روشنیان
  • حکمتی هست
    پاسخ:
    قطعا!
    تنبلی دزد آرزوهاست
    مولا
    غررالحکم
    پاسخ:
    این که من نوشتم مربوط به کاهلی نیست، مربوط به قضا و قدره.
  • پـــــر ی
  • اوضاع منم دقیقا همینه  :((((
    پاسخ:
    :((
    تنبلی بر قضا و قدر تاثیر دارد برای تغییر قضا اولین لازمه تلاش است، اصرار است (یا من لا یبرمه الحاح الملحین…) اگر به قضا و قدر اعتقاد دارید باید به بداء هم اعتقاد داشته باشید. با اعتقاد به بداء هر آرزویی دست یافتنی خواهد بود. این نکته را هم به نظرم مد نظر قرار دهید که آرزو دادنی نیست رسیدنی و دست یافتنی است در نتیجه این که بگویید من خواسته ام، کس دیگر هم خواسته بعد به او داده اند و به من نداده اند اشتباه است. آرزو را باید به دست آورد باید محقق کرد حتی اگر آن آرزو در تقدیر شما نباشد می توانید با اعتقاد به بداء با الحاح آن آرزو را در برای خود به خیر مقدر کنید.
    تمام این ها یعنی تنبلی دزد آرزوهاست…
    یعنی نرسیده اید چون درست نخواسته اید چون تلاش نکرده اید چون اصرار نکرده اید چون مثل همه آدم ها یک جایی ناامید شده اید از تلاش یا خسته شده اید این ها تماما اماره های تنبلی است که البته همه ما به آن ها دچاریم.
    ببخشید زیاده عرض شد…
    پاسخ:
    قطعاً برای من به خیر بدل شده. و:

    https://t.me/sarvesahi/476