سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی

آیا خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟

سَرو سَهی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کلاغای خبرچین!

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ

- قبول داری یه وقتا ندونستن بهتر از دونستنه؟

- آره. خیلی‌وقتا این‌جوری بهتره...

- مثلا اون‌وقتا که جایی نبودی و یه نفر از روی درست نشناختنت یه چیزی راجع بهت گفته، الانم خودش یادش رفته‌ها. اما یکی اومده به تو گفته که اون‌جور...

- اوهوم ... آدم دچار بی‌اعتمادی و خشم می‌شه.

- و حتی ترس... من از بعضی آدما می‌ترسم!

- شجاع باش و قوی، تا بوده همین بوده! به این چیزای کوچیک اهمیت نده؛ راه خودتو برو.

- کاش بتونم.

- می‌تونی.


پ.ن: من هم اسیر تلگرام شدم این روزها؛ بیشتر از اینکه به وبلاگ برسم، اونجام. البته با علاقمندی ها و نگاه خودم. اگر دوست داشتید کانال رو دنبال کنید.

telegram

  • المیرا شاهان

خودنویس

نظرات  (۵)

  • جنابــــــــ دچار
  • ای اسیر :)

    سلام
  • پـــــر ی
  • منم اومدم کانال :)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم🌸
  • محمد روشنیان
  • نباید بگن! آره ندونستن بعضی چیزا بهتر از دونستنه چون دیدگاه آدم عوض میشه خب خیلی وقتا خیلی حرفا از روی عادته و عمدی توش نیست!
  • محمد هستم
  • سلام 
    یه مسابقه وبلاگ نویسی راه انداختیم و خوشحال میشیم شما هم شرکت کنین :)
  • یک مسلمان
  • به قول یه دیالوگ از سریال نفس...

    بی خبری بهشته...



    سلام
    به کلبه ی حقیرانه ی ما هم سری بزنید...